Kvälls bus med Paula ;)

Hejhej^^ Idag har jag varit med Paula. Det började med att Paula ringde till mej och kunde inte hitta vägen. Så då fick jag typ guida henne och hennes mamma fram till mitt hus. Dom skörde runt hela gatan och jag stod i fönstret och kollade efter deras bil. Jag pratade med Paula i telefonen så jag kunde förklara hur huset ser ut. Plötsligt fick jag syn på bilen och jag vrålade så högt så Paulas mamma hörde mej genom telefonen. Jag vrålade: NU SER JAG BILEN!!!! Och då såg Paulas mamma mej i fönstret och släppte av henne. Sen visade jag alla rum som vi har i huset och sen pratade vi i mitt rum. Efter det gick vi ut på en liten promenad. När vi går där och pratar så får jag syn på en lycktstolpe med en lång istapp på. Och jag börjar dampa och kasta stenar och hårda snöklimpar mot den och tillslut ramlar den ner och då känner jag mej väldigt duktig.

 Man ser en liten bit av istappen ;D

 När jag hade skjutit ner den såg den ut så här..


 Sen letar vi efter fler istappar som vi kan skjuta ner. Men vi hittade ingen mer, så vi gick till Gärdesskolan.. När vi var där på skolgården så hittade vi en jätte lång pinne, så jag lyfte upp den och ställde den mot en lycktstolpe..

 HAHA!! Väldigt snyggt ;)

 Närbild ; ) 27/11-10

Varför jag gjorde det, var för att jag skulle kunna fota den. Plus att Paula sa att det var Sasori´s ... jaa, ..  ;D Sen efter våran lilla promenad så gick vi tillbaka och satte oss vid datorn och kollade på Sagas favoriter på Youtube.. Sen fikade vi bulla och efter det åkte Paula hem. Det var pinsamt när Paula´s mamma skulle hämta Paula. För då hoppade Nellie (Hunden) upp på Paula´s mamma :S. Men det gick bra xD..  


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback