Julpyntning i huset! ; )

Hallå i stugan!! ; ) Idag har jag hjälpt mamma att stryka typ 12342 stycken gardiner. Plus att vi har Julpyntat huset. Det blev jätte fint. Jag har världens julstämning just nu och typ sitter och sjunger på olika jul låtar ;D. Jag har också varit på Julskyltningen i stan. Det var jätte mysigt.

 Min Jul ängel ; )

 Min lilla Jul Matta ;D Men den är alldeles för liten för mitt rum, så jag ska köpa en ny imorgon xD

 Mina Jul Gardiner ;)<3

 Nå vackert pynt som mamma hängde upp i mitt rum ;D

 Kolla!! Jag hittade min Jultomte som jag gjorde förra Julen

 Joel´s Stake ; ) okej.. .Julstake ;D

 Joel´s Jul Gardiner

 JULSTÄMNING I HUSET!! <33 28/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback