Hundsim xD

Hallå där!! Idag har jag varit på badhuset med skolan eller klassen rättare sagt. Pauline kunde inte vara med och bada för att hon är allergisk mot badhuset. Jaa, hon sa det i alla fall, jag vet att det låter konstigt xD aja skit i det ;D. Vet du vad som var så himla sjukt?? Det var bara 5 stycken personer med från klassen, fatta!!! 5 av 15 stycken. Det var jag, Elin, Jenny, Pontus och Tobbe!!! alla andra gick istället. Fatta jag och Elin typ dog! Aja det var ju personer från dom andra 9:orna men ändå!! Jag har varit med Elin typ hela dagen ;D Vi hade i alla fall jätte roligt ;D. Det började med att hon skulle "rädda" mej genom att typ hålla runt mitt huvud och typ simma från den ena sidan till den andra. Men det gick inte driekt så bra för oss. Elin typ tappade mej hela tiden så jag typ höll på att drunkna och när hon hade ett bra grepp så höll hon på att drukna xD plus att vi blev alltid sist när man skulle simma flera längder xD. Det gick inge bra för oss XD. Jag simmade hundsim ;D Det var jätte roligt. Jag simmade om Elin flera gånger xD. Sen på vägen hem... eh?? SKOLAN!! mena jag xD så tjatade vi om vem av oss som har Kakashi muskler!! Elin sa att vi ska ha en "match" nån gång, vi får se vem som vinner :D JAG!! såklart!! ; ). När vi kom fram till skolan så gick vi igenom gula korridoren. Då träffade vi Saga och Maja. Men vi var inte där så länge för Maja berättade att hon ska köpa en katt och att den ska heta... HINATA!! Seriöst!!... VA FAN!! men hon ljuger säkert ;D och den får säkert inte heta det för hennes föräldrar ; )

Aja.. jag har också varit på Åhléns idag med Pauline, vi provade mössor!! För vi har tänkt köpa nya för dom som vi har nu är alldeles för kall!! ;)'

 HAHA!! ;D snygga vah?? hha vi ska inte köpa dom där xD.. 29/11-10 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback