Hunddagis : )

Hejhej^^ Idag har jag varit på ett hunddagis : ). Det är för att vi har prao hela veckan. Det var roligt, fast det som gjorde det tråkigt var att jag fick aldrig gå med nån av mina favorit hundar :/. Jag fick typ bara gå med små hundar som typ Terrier. Det var faktiskt inte så roligt, men när jag kom hem så berättade jag det här för mamma och då sa hon att det kommer säkert bli bättre imorgon. Jag ba: Jaa, vi får väl se, det är ju faktiskt bara första dagen. När alla små hundarna hade varit ut, så fick jag gå brevid "ledarna" utan hund, medans alla andra höll i hundar. Det var inte heller så roligt. Men som sagt dom måste ju se vad jag kan och sånt innan dom släpper mej med "Stora" vovvar. Men det sjuka är att jag har ju faktiskt en hund själv. Hon drar ju skit mycket om man jämför Nellie (min hund) med dom andra hundarna. Aja, annars har dagen varit rolig =). Jag har godsat med en massa söta hundar : ).

 En av mina favorit hundar är den här söta vovven, jag kommer inte ihåg vad han heter, men jag gillar han jätte mycket : )

 Söt vah??  : )

 2 stycken små Chihuahuor

 Haha, han ser jätte bedrövlig ut :/

 Och igen : )

 En av mina "ledares" hund : )

 En valp : ) 

 Söt ; )

 Jätte söt <3

  Jätte söt : ) En av mina favorit hundar

 Jätte söt, han är också en av mina favorit hundar ; )

 HAHHA! SÖT! <3

 ^^

 Söt 15/11-10





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback