Dag 2 på Hunddagis =)

Hejhej^^ Idag har jag varit på hunddagiset igen =). Det var faktiskt mycket roligare idag, för att jag fick gå med  några av dom "Stora" hundarna : ). Det var jätte roligt ^^. Jag har också haft med mej fika idag så då blev dagen roligare :D. När jag hade rast så lekte jag med en hund som heter, hon är med på en bild som jag satte in igår, iallafall, jag lekte med henne ett tag i "lekrummet" och när jag hade lekt klart så kom hennes matte och då la jag mej ner på en soffa och mitt i allt så somnade jag :S Jag sov typ i 2 timmar xD. När jag vaknade trodde jag att dom skulle vara arga på mej, för man sover ju inte på en "arbetsplats" men dom blev inte det?? :O. Dom var jätte positiva och frågade om jag hade sovit gott XD. Efter det gick jag på en promenad med några hundar och sen åt jag mat och efter det hade jag rast igen och sen fikade jag, senare vandrade jag hem. *Pustar ut* det där var jobbigt att skriva och läsa XD. Aja nu ska jag typ hitta på något roligt ^^ Jag hade typ tänkt rita : ). Sätter kanske in en bild på det jag ritade, om det blir snyggt :).... Ses imorgon! <33

 Mitt fika idag ^^ 16/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback