Fruktfabriken... ALDRIG MER!!

Hejhej^^ Den här dagen började med att jag och Saga vaknade av en skrikande Naruto. Det var Sagas väckar klocka. DEN VAR HEMSK!!!, när jag hörde det där hemska skriket kände jag på mej att den här dagen skulle bli ett helvete. Aja iallafall, vi klev upp och tog på oss våra kläder och då ringde Johannes och sa att vi skulle ta med oss Pärlsocker till honom när vi kommer. Så jag gick ner till köket och kollade efter Pärlsocker medans Saga var på toa. Sen när hon var färdig, gick vi till Johannes och gav Anna Pärlsockret för hon höll på och baka bullar och då behövde hon det. Sen for vi iväg till Fruktfabriken. Men när vi kommer fram så upptäcker vi att dörren inte går att låsa upp. Vi kommer seriöst inte in i lokalen :S. Hur än Johannes rycker och drar så får han inte upp dörren. Då får han panik typ och ringer till Låssmeden, men eftersom att det är söndag idag så svarar dom inte -.- så han får ännu mera panik. När han ringde höll jag och Saga på att fäktas med döda växter. Mitt mordvapen kallade jag för "Killimanjaro" Jag dödade typ  7 vapen av Saga. Jag och Killimanjaro var som gjorda för varandra, men när vi skulle sätta oss  i bilen så var jag tvungen att lämna Killimanjaro på marken D: Det var inte roligt, han lipade där han låg när vi åkte iväg. Jag hade så dåligt samvete när jag såg honom ligga där. Vi åkte till Låssmeden. Men när vi kommer fram så ser vi att det är stängt. Så det är ju bara att sätta sej i bilen igen och åka hem. Johannes ringde till en av sina anställda och då for vi och hämtade hans nyckel och åkte tillbaka till Fruktfabriken igen. Jag och Saga satt i bilen och hoppades på att nyckeln inte skulle fungera men han fick upp dörren. Med en stor suck gick vi in och började arbeta. Johannes visade oss hur vi skulle göra och sen for han. Ja jag och Saga skulle arbeta på Fruktfabriken ensamma.  Vi gjorde det i typ 6 timmar. Seriöst! Vi var så arga när han kom och hämtade oss. Det var seriöst hemskt. Vi gör aldrig om det nå mera. Det fanns inte ens någon varmchocklad som vi kunde värma. Vi var skit arga. Men det ända som var positivt var att vi fick 150:- var! : ).

                  Några fula frukter som vi hittade xD 

 Väldigt udda XD

 Fult XD typ en massa hål i det?? :S Maskhål?? :O 14/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback