Fredagkväll ^^

Hejhej^^ Idag när jag hade slutat skolan fick jag ett sms, det var av Saga. Det stod så här: Jag och Maja ska åka på Idol i Luleå, har du lust att hänga med??, jag ba: eh? jag vet inte... sen gick det en stund och då fick jag ett sms där det stod att jag inte kunde följa med, för Johannes ville att Saga bara skulle ha med en kompis. Sen träffade jag Saga och Maja på busshållplatsen. Maja trodde jag blev ledsen när jag inte fick följa med så hon hoppade av och sa att jag skulle få följa med istället. Jag fick jätte dåligt samvete, det kändes som att jag var där och förstörde för dom. Så jag åkte 2:an istället för 1:an, jag sa också att jag inte ville följa med och att det var lungt. Sen när jag satt och väntade på att bussen skulle köra iväg kom Saga in. Hon sa att Maja hade bestämt sej för att åka hem. Saga tjatade sedan sönder mej på vägen hem, hon ville att jag skulle följa med dit. Men jag kände inte för att åka, eftersom att jag fortfarande hade dåligt samvete. Men hon lyckades få med mej, genom att locka mej med Marabou. Hon ba: Om du följer med så kan jag be pappa köpa 2 stora FETA!! Marabousar till oss. Jag ba: OKEJ!! jag följer med! Sen hoppade vi av bussen och gick hem till mej. När vi kom fram spelade vi Super Mario. Efter att vi hade tröttnat på det, ringde vi till Sara.... :D Det var mycket roligt. Vi hade två telefoner som vi lyssnade i XD. Saga ringde till henne och jag lyssnade. Dom pratade om allt möjligt, tillslut frågade Saga mej varför jag inte vågade prata. Jag råkade svara när jag hade telefonen mot örat så Sara hörde vad jag sa, jag sa: Men vad ska jag säga. Men efter att jag hade sagt det så vågade jag faktiskt säga hej till henne : ). Jag kände mej mycket duktig :D. Aja, efter att vi hade ringt, smsade Saga till Johannes och sa att vi inte orkade följa med till Idol. Sen vandrade vi till Sagas mamma. När vi var där åt vi mat och sen sov vi typ XD.

 Super Maro! : )

 Tänkt att JAG VÅGADE PRATA!!!! : ) 12/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback