Fest... =)

Hej!! Idag har jag och Saga varit på Ica och handlat godis och cheese balls till festen som vi tänkte ha ikväll. Det var väldigt roligt. När vi hade handlat klart så gick vi till Max. Det var bara Saga som köpte mat för jag orkade inte XD. Sen när maten var klar tog vi med den och sprang till busshållplatsen. Vi fick typ stå där i 20 minuter. Vi  som trodde att vi skulle missa bussen :/. Men det gick faktiskt bra för vi hade väldigt roligt, vi skrattade åt allt vi såg XD. Sen upptäckte jag en skylt som jag råkade misstolka XD Fråga inte varför ;P....

 HAHHA!!!

 HAHAH!!!! väldigt vacker skylt ;P 3/11-10

Vi hade fest sen :P. Men det var bara Enzo, Maja, Ellen, Johan och Danne som kom XD så vi hade köpt lite för mycket snask :D Men det gick åt.. =)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback