Ett nytt husdjur <33

Hallå!! Jag sitter just nu och funderar på att köpa ett nytt husdjur, men jag vet inte vad jag ska köpa. Jag har ett förslag... JAG VILL HA EN VANDRANDE PINNE!! <3333 Sen jag var på Plinkons skola och fick se dom där små pinnarna blev jag helt förälskad ;) okej inte förälskad men jag vill ha en ; ). Men vad tycker du?? XD...

 Kolla bara vad gullig <3333 Tänk bara vad coolt om jag hade en sån ;) Då skulle jag göra så att den blev så här stor....

Eller större :P

Fast jag kan ju köpa en Vandrande Pinne eller ett Vandrande Löv XD...

 HAHA! Jag visste faktiskt inte att det fanns Vandrande Löv :D... Men jag vill ha ett udda djur :D... Hjälp mej!! Ska jag köpa en Vandrande Pinne, Vandrande Löv eller ska jag hålla mej till en Chinchilla...

aww, chinchila! För jag vill ha en Chinchilla, men problemet är att det inte finns någon här i Norrland som säljer Chinchillor :/ Men om jag bodde i Stockholm skulle jag ha 10424526 stycken ;).  Fast jag kan ju åka till Stockholm och köpa en :D, men problemet är att jag inte vet om man får ta med sej husdjur på tåget eller flyget D: men det borde man få :D Eller?? : ) Skriv gärna en kommentar hur du tycker att jag ska göra xD 19/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback