Dag 4 på Hunddagis <33

Hejsan^^ Sitter just nu vid datorn på Hunddagiset. Brevid mej sitter en svart hund vid namn Wilma ^^. Hon håller på och "puffar" på mej, gnäller och slåss. Hon vill ju att jag ska klia henne men jag orkar inte för jag vill ju skriva XD. Nyss hade jag besök av Camilla (Idrottsläraren) :S Det var typ skit pinsamt D: Jag sitter här vid datorn och slöar och mitt i allt kommer Camilla hit och ser att jag typ bara slöar :S Men jag skröt att jag har gått typ 1391301 mil :D jag mena, tänk bara alla dom här promenaderna som jag har gått hela veckan det borde ju bli typ några mil :D Plus att jag har värsta fula kläderna på mej, Jag har typ flera tröjor och byxor på mej, så jag ser skit fet ut XD. Tänk om hon tror att jag bara har suttit vid datorn hela veckan :S och blivit ännu fetare?? Jag dör! Aja, hoppas att mitt skryt hjälper XD Vi får väl se :P. Aja, nog med det. Jag har varit på 2 långpromenader idag, direkt efter varandra. mina ben är typ mördade ;D.  Typ för en halvtimme satt jag och hjälpte en tjej som heter Elin och hjälpa henne och hålla i en hund, för hon skulle klippa klorna på den :D. Det gick bra ^^ Men den var jätte rädd för tången så jag fick underhålla den med lite godis ;D. Efter det satte jag mej vid datorn och valde den finaste bilden på hund. Dom ska skicka ett Julkort på alla hundarna till varsin ägare, och jag fick välja ut den jag tyckte var finast på honom. Så här ser den ut...

 Söt <333

Söt vaah?? : ). Jag är typ kär i honom : ). Eller jag är typ kär i alla hundarna här :D


 <333

 Älskar honom också.... Och den här:....

 <33333 Super duper söt!!! <3333 18/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback