Dag 3 på Hunddagis ^^

Hejhej^^ Idag är det den 3:e dagen jag är här och "arbetar". Det har gått bra ^^. Jag har fått gå på en massa promenader och fått mysa med alla möjliga hundar :D.  Jag fick till exempel godsa med den minstaste hunden som finns här på Hunddagiset :D. Det var en liten lång hårig Chihuahua ^^ Hon är jätte söt och vill hela tiden godsa typ xD. När jag kom fram till hennes bur kom hon fram började gnälla och ville komma ut och godsa med mej <3. Så jag tog ut henne flera gånger och vi satte oss i en soffa : ). Jaa, nog med det xD. Vad har jag mer gjort idag?? Jo, jag har plockat upp hundbajs med en påse XD Intessant vah?? :P. Sen har jag inte gjort nå mycket mer, jag har fikat : ). Aja men, jag måste gå ut med en hund nu... Men vi ses ^^ <33333

 Haha söt <3

 <33333333333

 <3333333

 Det är Chihuahuan jag pratade om <333 17/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback