Alla ser på Film -.- ...

Hejsan alla feta film tittare!!! Idag har jag och Saga haft väldigt tråkigt. Vi har bara suttit vid datorn hela tiden typ. Eller vi har lagat mat också. Men seriöst.... Det fanns ingenting att göra! Johannes och Anna har legat hela dagen och sett på FILM!! så vi kunde inte använda Internet så vi gjorde total återställning på Sagas mobil istället och skrev upp alla hennes kontakters nummer. När vi hade gjort det så smasade vi till Sara i stockholm och frågade vad hon gjorde för vi fick lust att ringa till henne. Jag var jätte taggad och kände att jag vågade prata med henne, för sist vi ringde till henne vågade inte jag. Men när hon svarade så sa hon att hon såg på FILM!!!! med mamma och syrran så vi kunde inte ringa till henne -.- Sen gjorde vi typ inte något och jag åkte hem. MEN NÄR JAG KOMMR HEM SÅ SITTER MAMMA OCH PAPPA OCH SER PÅ FILM. Plinkon sitter också i sitt rum och ser på film så jag går och lägger mej och har skit tråkigt somnar på en gång....

 HATAR FILM!!! 7/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback