Skolan^^

Hejhej^^ Idag har jag varit i skolan.. okej inte så konstigt xD. Vi har haft lektion efter lektion. Så vi har typ inte haft nån rast alls, så jag är typ as trött. Så det blir inget långt inlägg i dag...

 Jaa, det där ska likna mej XD Jag ska föreställa en strippare xD På bilden står det: BILDENS NAMN: Julia den sexige.. och en pil som pekar på ett J så det blir egentligen Julia J den sexige ;D. Den där svarta saken.. det ska föreställa en gubbe typ en tittare ;D... jag har bara en tittare D: Bilden är ritad av Pauline E 9:2 ^^

 Närbild xD

 Pauline har också ritat en massa apor i min kemi bok... det här är en av dom.

 Ja, väldigt fin...

 You wanna see my boobs? jaa, så säger denna vackra apa...

 HAHA!!! XD Tänk på att det var Pauline som ritade det här, så jag är oskyldig XD 8/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback