Julklappar^^

Hejhej^^ Idag har jag varit i skolan. Pauline var sjuk så jag var med Sara och Amanda ^^ Det var mycket roligt ;) Efter skolan gick jag på stan med Lina. Vi köpte julklappar : ). Jag köpte åt Saga, Paula och Sara^^ Eller jag och Lina köpte en julklapp tillsammans till Sara : ). Sen mötte jag Saga, Paula, Elin och Maja. Jag tog med mej Paula ner till HM för att visa vad jag tänkte köpa åt Saga, jag ville ha tips ; ). Men när vi kommer ner till HM så visar jag Paula nagellacken jag tänkte köpa till Saga. Det fanns två stycken nagellack där som hade ungefär samma färg, bara att en av dom var mörkare.. och då visste jag inte vilken jag skulle köpa till Saga, för jag ville ju köpa den färgen som Sasori har på sina naglar. Men eftersom att det fanns två stycken färger där, så blev jag ju osäker. Men jag kom ihåg att när jag och Saga var på stan i går så visade hon mej ett av om där nagellacken. Men jag kommer inte ihåg vilken av dom hon visade :/. Men jag var nästan 95% säker på att det var den som hängde högst upp, (den som inte var mörk) Men eftersom att det fanns två stycken så visste jag inte vilken jag skulle ta. Jag hade ju hoppats på att Paula visste vilken färg Sasori har på naglarna. Men när vi kommer dit så vet hon inte D: Jag höll seriöst på att dö! Men tillslut bestämde jag mej för att köpa den "ljusa" Paula berättade att en som går i hennes klass vet vad han har för färg på naglarna. Så vi fick hålla tummarna att vi skulle träffa henne i gallerian. För nästan varje gång Paula brukar vara i gallerian brukar hon träffa den där tjejen. Men medans vi går ut från HM så ser jag den där tjejen... trodde jag, asså jag trodde hon menade Elisabeth i hennes klass, så jag sprang fram till Elisabeth och kramade om henne och typ var as lycklig att vi hade hittat henne. Men när vi börjar prata med henne så säger Paula att det inte var henne vi letade efter D: Aja, tänkte jag.. Mitt i allt frågar Paula Elisabeth vem den där killen var som stod bredvid henne. Elisabeth ba: Jaa, det är Viktor!! (Jag tror han hette det XDD) Sen så säger jag, jaha.. är det din lillebror. Mitt i allt tittar Elisabeth "argt" på mej och säger: Nä?? Det är min pojkvän!! Jag typ: OJJ!! Förlåt mej :S... Sedan springer jag och Paula iväg.. Vi träffar Saga, Maja och Elin igen... Paula går och uppehåller Saga medans jag går fram till Maja och visar julklappen till Saga.. När jag visar den så frågar jag och jag har valt rätt färg.. då säger Maja.. Nää, hans naglar är mörkare än det där.. jag typ :S.. Maja ba: Du kan ju byta om du vill.. jag ba: jaa, jag har ju kvittot kvar, men jag orkar inte. Så jag gick  och kollade vad Saga och Paula gjorde. Dom tittade på några "speldosor". paula blev förälskad i en av dom och skulle precis gå till kassan och betala den, men då gick jag fram till henne och sa: Du får inte köpa den där!!! Tänk om din mamma redan har köpt den till dej i julklapp?? Det skulle väl inte vara så roligt?? Paula och Saga blev väldigt sur på mej och Saga frågade mej: Varför får hon inte köpa den?? Jag ba: Jaa, asså jag hade tänkt köpa den åt henne i julklapp förstår du.. Saga ba: jaha.. men då kan vi ju köpa den tillsammasns. Jätte bra idé, svarade jag.  Sen när jag stod i kön för att betala så hade Paula hittat en grej som hon skulle köpa och då hade jag gömt den i jackarmen så att hon inte skulle se att jag skulle köpa den.  Men när vi står där i den långa kön frågar hon: Vad ska du köpa?? Jag fick panik och svarade: ehhh.. den här... och tog snabbt upp en bok som låg på bordet bredvid mej. Jag ska köpa den till mamma sa jag.. Men som tur var trodde hon på mej. När det bara två stycken framför mej till kassan sa jag: Paula, du kan få gå före mej. Men det ville hon inte. Så jag ropade på Saga och när hon kom fram till mej viskade  jag till henne att hon skulle uppehålla Paula tills jag hade betalat. Så Saga tog tag i Paulas arm och sa att hon skulle visa henne en grej. När jag hade betalat gick Paula och betalade sin grej ch sen gick vi på HM. Jag och Paula gick bakom Saga, Maja och Elin för jag hade en plan. Min plan var att vi skulle gå in på HM och låsats som att jag skulle kolla på smycken till mina kompisar och medans jag kollar på smycken ska Paula och Saga gå fram till nagellacken och kolla på dom. Då skulle säkert Saga säga vilken hon ville ha. Planen fungerade ganska bra, men den blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. När jag stod vid smyckena sprang Saga och visade alla vilket nagellack hon ville ha.. När hon visade det så blev jag jätte glad över att jag hade köpt rätt!! Men Saga märkte ingenting som tur var. HAHA!! ; ) Nu ska jag inte skriva nå mer för jag antar att du imte orkar läsa mer x3.

Paulas Julklapp ; ) 20/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback