Med Evelina : )

Hej alla små hjärtskärande läsare! Idag har jag sovit över hos Evelina. Dagen började med att jag tog förväl av Saga och åkte till Evelina. Saga skulle till Ellen.. När jag kommer fram till hennes lägenhet så får jag ett sms av Evve där det står: Jag är borta. Kommer snart, det är bara att du går in för mamma är ju hemma. Så jag gjorde som hon sa, jag gick in och tog av mej mina ytterkläder och satte mej vid bordet och pratade med Carina hennes mamma. Sen när hon kom åt vi mat och efter maten "lekte" vi lite med hennes telefon. Hon har en Xperia X10 Mini. Det var roligt. Vi laddade hem spel till hennes telefon och spelade in en massa roliga klipp som vi sedan la ut på Youtube. Så här ser klippen ut!.... Vi ska se om jag lyckas lika bra som jag gjorde förra gången jag satte in ett klipp från Youtube på bloggen : )....

 Jag och Evve!! x3 (Tomten)


 HAHA!! Jag och Evve igen! (Katten) x3

JAG KLARADE DE IGEN!! : )

Efter att ha "lekt" med hennes telefon åkte vi till stallet. Där skottade Evve skit och gav hästarna hö! Sen när vi var färdiga skulle vi vänta på Tord (Carina´s man) och en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på för dom skulle komma med en ny häst! När vi väntade passade vi på att damma av stallet lite med hjölp ut av en dammvippa...

 Evve dammar stallet! : )

 Här också + att hon bär på ett glatt smile :) <333

 Gullig häst <333

 Sist och tyvärr minst... LADY!! Evve´s hund! : )<3333 29/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback