Lule med Maja, Ellen och Saga ; ) ♥

Hejhej^^ Idag har jag KIBA ÄR HJÄRTSKÄRANDE!!! <3333 oj!! jag var bara tvungen.. var var jag.. juste... Idag har jag varit i Lule med Maja, Ellen och Saga. Det var mycket roligt. Vi skulle handla julklappar till folk. Dagen började med att jag, Saga och Maja gick in till stan. Gick in på Lindex och "mördade tid" Vi gick runt där och tittade på olika saker tills klockan började närma sej halv 12 ^^ Det var då bussen skulle komma så vi fick ringa till Ellen och be henne komma till busshållplatsen. När Ellen kom så dröjde det inte länge tills bussen också kom. Så vi betalade och satte oss i bussen. På vägen till Lule somnade jag, så jag vet inte vad som hände x3. Sen vaknade jag av att dom skrek mitt namn och petade på mej!. Vi klev av bussen och sprang över gatan till gallerian: Smedjan. Fast det var rött ljus xD HAH! Det var jätte roligt. Den första butiken vi besökte var Lager House. Det var as coola saker där inne. Allt från spargrisar till toalettpapper ; ) Men vi köpte faktiskt inget xD Sen gick på China Town, där köpte vi lyckokakor!! fast det var bara jag som åt upp min kaka för dom andra tyckte dom smakade som hundkex, men jag mena, jag är ju en hund så varför skulle jag inte gilla dom? ;D Efter China Town gick vi på Dagoberts. Ellen beställde en varmmacka, jag och Maja tog varsin kycklingmacka och Saga tog en Tacotallrik!! : ) Ellen typ dog när jag hämtade brickor åt alla för då kom jag bärande på 4 brickor, men när jag skulle ge en till Saga sa hon: Jag har redan en bricka.. Då sa jag: JAHA?? men då får du två!! och räckte fram den till Saga. HAHA!! Ellen typ dog!. Sen när vi satt och åt var det alldeles tyst vid bordet men för att få i gång ett samtalsämne sa jag: Det är Robin Hood, jag vill ha!! Då dog alla xD. Man kan säga att vi var hyper x3, vi har faktiskt väldigt udda humor!! Sen när vi hade ätit gick vi till dom andra två galleriorna. Efter typ en timma på båda galleriorna splittrade vi oss till två och två! Ellen gick med Maja. Saga med mej! Jag och Saga gick in på Ur & Penn. Där köpte jag 3 par örhängen till mamma. Dom var jätte fina. Sen gick vi runt i typ en halvtimma tills vi gick förbi en affär som sålde balklänningar och bröllopsklänningar ;D, vi gick in och kollade på dom. Dom var jätte fina^^. Vi gick också in på Din Sko! Där hittade vi ett par jätte coola tofflor som Saga bara var tvungen att köpa, fast dom var för små ..
 NARUTO!!! ;) Coola vah?? : )

Sen mötte vi Ellen och Maja. Maja skulle säga något till mej så vi gick i väg en bit från Ellen och Saga. Det Maja sa, var att hon och Ellen hade köpt världens bästa julklapp till Saga. När hon visade mej julklappen förstod jag vad hon menade. Vad dom hade köpt tänker jag visa på en liten film när vi åkte hem från Lule... det var har Saga öppnade sin lilla julklapp :D....

 Jaa, asså det här är första gången jag sätter in en Video på bloggen så mobba den inte x3
Hon fick ett par stringtrosor, en bh och "hängslen med knästrumpor" x3 22/12-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback