Lule med Emelie, Annelie och Mamma

Hejhej^^ Idag har jag varit i Lule med Emelie, hennes mamma Annelie och mamma. Det var roligt. Först när vi kom dit gick vi in på Lager House. Där köpte jag en Poppcornskål till Saga! Jag tyckte att jag hade köpt så tråkiga saker åt henne i Julklapp så hon fick en till x3 Eftersom att hon är helt besatt av Poppcorn så passade den väldigt bra till henne ; )

Popcornskål vintage, popartSaga´s Poppcornskål! ; )

Efter det gick vi och åt på Kina och sen var vi på galleriorna i några timmar tills vi åkte hem. När vi stod och väntade på bussen hittade Emelie en jätte rolig bild..

 Haha! x3 Det där är typiskt min  humor!! xD Om du inte fattar... LÄS OM!!! x3 28/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback