Liten flicka ; )

Hejhej ^^ Idag har jag sovit över hos en liten flicka vid namn Saga : ). Vi hade mycket trevligt. Det började med att Carro och Saga hämtade mej med bilen, vi åkte till Ica : ). Efter vårat köp åkte vi på KioskPiraten : ). Förresten, jag och Saga köpte 2 stycken Marabousar :D En vanlig och den nya, Vinter vita chokladen. För vi skulle prova den ;D, en chips påse ; ). Men vi hade lite problem med längden när vi skulle ta chipsen. Vi nådde dom inte helt enkelt. Men som tur var fick vi hjälp av en gubbe. Jag fick så klart flörta med honom.. men efter mitt flörtande så tog han ner den :D. Paula: Jag känner på mej att efter att du läst detta så skrattar du just nu..... aja, nog med det. När vi hade fått våran mat, okej chips så gick vi till kassan och betalade ;D. Efter det for vi på KioskPiraten. Där köpte vi en dricka och Bilgranar...

 Fan vad coola XD Vi typ dog när vi såg dom ;D.

Sen när vi stod i kassan så höll jag och Saga seriöst på att dö.. vi stod där helt tysta i kön och väntade på våran tur. Men mitt i allt började en skit seriös låt på radion. Det var Julen är här. Innan hade vi sjungit på den, fast vi gjorde om rösten till värsta hemska damp rösten. För vi typ hatar den låten xD fråga inte varför ;D. När den började så var personerna som sjöng den jätte seriösa. Det var typ därför vi dog XD

 Ja, den var sådär.. Jag är inte så förtjust eller hur det nu stavas xD i vit choklad. Men den var inte jätte god och inte äcklig.. Den duger! Men jag köper hellre brun ; ) 10/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback