Jullov!! ; )

Hejhej^^ Idag har jag varit i skolan. Det var den sista skoldagen på det här året! Vi firade med spel, fika och pyssel förstås. Alla som ville fick ta med sej ett spel hemifrån. Det var bara Sara som tog med sej. Hon tog Helt   Hysterisk, det är ett typiskt "Använda hjärnan" spel.. men jag orkar inte förklara hur det går till x3. Vi spelade typ i 40 minuter tills vi tröttnade på det... för det var typ ingen som ville "lyda" spelets regler. Så vi bytte spel. Vi spelade Alias! Fast det gick inte heller så bra, för Pauline och jag började typ "bråka" om hur reglerna var. För det var bara jag och Pauline som hade spelat det. Men vi fick sluta tidigare som tur var. Sen sa vi God Jul och Gott Nytt År! till alla och tog förväl. Vi hade ju slutat en halv timme tidigare, så jag gick till gula korridoren för att sätta mej där och vänta på Saga, Ellen och Maja. När jag kom dit träffade jag Paula. Hon började prata med mej om en massa saker och sen var hon tvungen att gå tillbaka till klassrummet, men då frågade hon gubben som dom hade, och jag fick jag vara med och det fick jag. Jag var där tills dom hade slutat. Vi såg på några youtube klipp på någon gubbe som mimar till en massa låtar!! ; ) sen när dom hade slutat tog jag förväl av mina vänner i Paulas klass och satte mej i fönstret utanför Saga och Majas klassrum. Sen när dom hade slutat gick vi till stan och "mördade tid" tills bussen och Ellen kom. Där efter åkte vi till Lule ; ).

 Sara ; ) 22/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback