Julafton! ♥

Hejhej ^^ God Jul på er alla!! Den här dagen började med att jag klev upp. Öppnade ett av mina paket och fick en jätte fin röd "Julklänning" Av mamma. Gick och duschade och sen åkte vi till Gunnarsbyn. Där åt vi Blöta, eller Dopp i grytan som det också kallas. Det var mycket gott. Efter det, gick vi till Gunnarsbyn kyrkan och lyssnade på när prästen pratade och sjöng. Sen gick vi ut och tände ljus på gravarna. Sedan åkte vi hem, mamma och pappa lagade själva julmaten, medans jag och Joel satt och kollade på Kalle Anka. Efter Kalle kom alla släktigar och vi åt Julbord.. sen kom tomten till oss och vi fick våra Jullklappar!! Jag fick, Pengar, Smycken, Godis, Ett rött Wii ^^ eh.. Kläder, Ljus jaa m.m. Sen när jag hade fått alla Julklappar gick tomten och jag och Joel började spela på mitt Wii.. Aja.. det var allt för mej! ;).

 Jag har också tagit av mej mitt Leo´s Leklandband som jag fick när jag och MajaK var på Leo´s Lekland!!

 Några dagar innan Julafon såg våran Julgran ut så här!!

 Sen idag så såg den ut så här x3 Skillnad?? xD

 Joel och Tomten!! : ) 24/12-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback