Fredag kväll...

Hejhej!! Har varit i skolan idag. Paula har varit sjuk hela veckan så jag har inte kunnat prata med henne :(. Saknar min lilla Paula ♥♥ Hoppas hon blir frisk tills på måndag : )<3 Idag har jag också varit med Sara, Amanda, Elin, Emelie och Helena, det var mycket roligt ;D Men en sak som vi blev väldigt arga över var att bearnaisesåsen hade tagit slut så vi fick ingen sås till maten :/ "Småbarnen" hade ätit upp den. Jag hatar seriöst att vara 9:a för maten räcker typ aldrig D: Mattanterna köper in alldeles för lite mat!! Jag mena om vi säger att det är Tacos så borde dom ju faktiskt köpa in typ jätte mycket, men det gör dom inte, dom köper istället in jätte mycket Ärtsoppa som dom vet att typ ingen gillar. Inte för att vi får Ärtsoppa på skolan då, men mat som inte är så populärt. Fatta! Vi är typ jätte arga.

Mattant!! ;(

Jag har också haft HK prov idag, jag tycker att det gick bra ; )...

PROV!!!

Just nu sitter jag vid datorn hemma hos Saga/MajaK. Men ingen av dom är här, Saga är hos sin pappa, MajaK är hos sin mamma ;/ så jag sitter ensam, eller jag har ju Max xD... Jag och Max har gjort en dans som vi tänkte uppträda med, men Max fick damp och började kasta stolar (bokstavligen) så vi gav upp. Aja... men jag ska gå hem nu, för det finns typ inte så mycket att göra här xD.. men vi ses<33333

 Borta bra.. men hemma bäst!! ;) 3/12-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback