Elon! ^^

Hallå! Idag har jag varit med Saga hela dagen. Det började med att vi åkte in till stan, för Saga skulle köpa hårklämmor! Hon köpte säkert 10 par x3 Jag skojar inte, det var typ 10 stycken. I morgon ska jag fota alla klämmorna och sätta in bilden så får ni se hur dom ser ut!! ; ) Efter att köpt klämmor gick vi in på Parelle och köpte nagellack. Vi köpte 2 var.
 Bilden är lånad från Google!! Men det var sånt här nagellack vi köpte : )

 Den är också lånad :)

Efter det hämtade pappa och mamma oss och vi for iväg till Elon eller Lekon som det nu kallas. Joel skulle handla för sitt presentkort! Jag och Saga blev förälskade i några jätte söta prydnadsdjur. Det var allt från Enhörningar till Hundar och Fåglar Jaa, alla möjliga. Jag tog tyvärr ingen bild på dom :/ men dom var jätte söta i alla fall.

 Akatsuki <333 ^^ Detta vackra porträtt är ritad av Saga^^

 TOMTEN!! Jaa, jag vet att det var onödigt att fota, men jag blev faktiskt livrädd när jag såg den för första gången. Jag tyckte han var skit läskig!! :S 27/12-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback